Z okazji zbliżającego się Cyber Monday i Black Friday, przygotowaliśmy promocyjną ofertę, obowiązującą jednorazowe usługi SEO i SEM!
Z myślą o przedświątecznych szaleństwach zakupowych, w Fox Strategy świętujemy już od dziś 😉
Tak! Wszystkie poniższe usługi SEM, które zamówicie w listopadzie, otrzymacie z 30% rabatem.
- Copywriting/ Content – usługa obejmująca kilkuetapową pracę, dająca efekt unikatowych, niepowielanych nigdzie treści. Zadaniem copywritera jest poznać branżę, wykonać złożony research, a następnie stworzyć tekst, który będzie przyjazny dla odbiorców i robotów Google’a. W ramach usług copywriterskich, tworzone są artykuły sponsorowane, treści na stronę główną, bloga, a także opisy produktów i podkategorii. Dzięki czemu, tekst pełni uzupełnienie działań z zakresu pozycjonowania, a potencjalny klient ma szansę poznać daną branżę czy konkretny produkt. Wszystko to dzieje się w oparciu o narzędzia, doświadczenie i kreatywne podejście.
- Audyt SEO – audyt strony pod kątem jej pozycjonowania, składający się z dwóch etapów. Pierwszym z nich jest narzędziowa i ręczna analiza najważniejszych elementów, które wpływają na widoczność i ocenę witryny w wynikach wyszukiwania. Na podstawie zebranych danych, w drugim etapie, opracowujemy dokument z zaleceniami optymalizacyjnymi, w którym znajdą się nie tylko wskazania problemów czy elementów wartych poprawy, ale również praktyczne rozwiązania i konkretne wskazówki, które ułatwią usunięcie błędów. Audyt stanowi nie tylko diagnozę obecnej kondycji witryny i listę niezbędnych do wdrożenia rekomendacji, ale zawarte w nim zalecenia mogą posłużyć również jako podpowiedź przy optymalizacji i tworzeniu nowych podstron czy zarządzaniu strukturą witryny.
- Audyt ASO, czyli audyt podstrony aplikacji mobilnej w App Store (iOS) lub Google Play (Android). W ramach audytu, na podstawie analiz zainteresowania użytkowników, dobieramy intratne słowa kluczowe oraz badamy dane, dotyczące współczynnika konwersji. Na ich podstawie opracowujemy wytyczne, uwzględniające zawartość metadanych aplikacji, ekspozycji przewag konkurencyjnych, integracji z popularnymi urządzeniami / rozwiązaniami mobilnymi oraz analizę profilu linków w przypadku Google Play. Dzięki zastosowaniu zaleceń audytu, aplikacja ma szansę przebić się w wynikach wyszukiwania sklepów z aplikacjami, zyskując przy tym wiernych użytkowników.
- Audyt kampanii Ads, zwanej dawniej Google AdWords. Posiadasz konto Google Ads i zastanawiasz się, czy Twoje kampanie są poprawnie skonfigurowane? Szukasz specjalisty, który świeżym okiem spojrzy na dotychczasowe działania w obszarze AdWords? Odpowiedzią na Twoje potrzeby jest audyt kampanii Google Ads. To wnikliwa analiza całego konta reklamowego, którego efektem jest między innymi: rozpoznanie słabych elementów kampanii, które zaniżają skuteczność działań reklamowych, monitoring analityki internetowej i test wdrożonych celów, rekomendacje zmian na koncie wraz z pełnym uzasadnieniem oraz ogólna ocena konta reklamowego. Naszym celem jest wskazanie drogi ku temu, by zainwestowany budżet w emisję reklam Google Ads zwiększył swoją rentowność.
- Audyt UX będący zbiorem wytycznych zarówno dla web deweloperów, jak i designerów. Audyt UX (zwany również audytem użyteczności) zawiera szereg wytycznych wskazujących czy dany serwis internetowy jest przyjazny użytkownikom - pokazuje kluczowe elementy poruszania się w obrębie serwisu www, systematyzuje jego strukturę, nawigację oraz treść. Audyt UX ma przede wszystkim wskazywać, czy strona lub sklep internetowy są w stanie zrealizować cel nadrzędny, czyli doprowadzić do zakupu, przy jednoczesnych pozytywnych wrażeniach użytkowników, podczas całej ścieżki korzystania z serwisu www.
Każda z powyższych usług wyceniana jest indywidualnie, w oparciu o analizę potrzeb Klienta.
Chcesz skorzystać z oferty? Skontaktuj się z nami przez formularz lub telefonicznie.
Oferta obowiązuje na usługi zamówione do 30.11.2018 włącznie.
Zainteresowani? 🙂