Audyt konta Google Ads

Jeżeli chcesz się dowiedzieć, w jakim stopniu Twoje kampanie reklamowe realizują zamierzone cele biznesowe, pozwól naszym certyfikowanym specjalistom Google Ads przeanalizować Twoje konto reklamowe. 

Skorzystaj z wiedzy ekspertów i dowiedz się, jak poprawić efektywność kampanii reklamowych.

Na zdjęciu Damian Kołodziej - Lider Działu Google Ads
Zapytaj o ofertę na audyt
Mówi się, że jeżeli chcesz coś zrobić dobrze, zrób to sam. Niestety to powiedzenie sprawdza się jedynie w sytuacjach, kiedy znasz się na tym, co robisz. Jeżeli więc jesteś laikiem i robisz coś z doskoku, to nawet przy największych chęciach efekt pracy może być daleki od oczekiwań. Tak też jest w przypadku obsługi kampanii reklamowych Google Ads (dawniej znane jako AdWords). 

Praca nad kampaniami wymaga stałej uwagi, monitoringu, optymalizacji, testów i nowych wdrożeń. To proces, który trwa tak długo, jak długo będą działać kampanie. Z doświadczenia wiemy, że przedsiębiorcy nie mają wiele czasu na obsługę kampanii reklamowych, koncentrując się na innych obszarach swojego biznesu, co odbija się negatywnie na efektach kampanii.

Pozwól nam sobie pomóc. Skorzystaj z oferty audytu konta reklamowego Google Ads i zyskaj receptę na skuteczne kampanie, które zwiększą sprzedaż i sprowadzą nowych klientów.

Chcesz wiedzieć więcej?

Poproś o ofertę na audyt konta Google Ads
Zapytaj o ofertę

Posłuchaj naszego 
podcastu i dowiedz się 
więcej o Ads

Dlaczego warto przeprowadzić audyt konta Google Ads?

Jeżeli prowadzisz kampanie reklamowe na własną rękę, audyt konta reklamowego pozwoli Ci ocenić faktyczny stan konta oraz jego skuteczność. Jeżeli obsługą kampanii zajmuje się w Twoim imieniu ktoś inny, zyskasz pewność, czy Twoje konto Google Ads znajduje się w dobrych rękach.

Oszczędzaj pieniądze

Audyt Google Ads to przede wszystkim działania pozwalające zdiagnozować słabe ogniwa Twojej strategii reklamowej. Namierzamy obszary, które generują niepotrzebne koszty i nie przynoszą żadnych rezultatów. 
Nie sztuką jest wydać pieniądze, sztuką jest wydać je mądrze

Maksymalizuj efekty

System Google Ads ma tę przewagę nad innymi formami reklamy, że jest transparentny i mierzalny. Dzięki temu możemy ocenić skuteczność kampanii i zaplanować strategię, która wykorzysta potencjał reklamowy w maksymalnym stopniu. Audyt Ads dostarcza wiedzy na temat skuteczności kampanii i wskazuje rozwiązania, które pozwolą skalować wyniki.

Wyprzedzaj konkurencję

Reklama Google oparta jest na systemie aukcyjnym, ale wygrywają tu reklamodawcy, którzy mają przede wszystkim wysokiej jakości konta reklamowe. Im wyższe Wyniki Jakości, tym wyższe pozycje w wyszukiwarce i tańsze kliknięcia. Powiemy Ci, jak dopieścić konto reklamowe, by za te same pieniądze wyświetlać się wyżej, sprowadzać więcej klientów i generować więcej konwersji.

Skuteczny audyt Ads to obszerna analiza, która bada takie obszary konta reklamowego jak:

Badanie ekosystemu Google
Analiza rentowności
Struktura konta reklamowego
Analiza od ogółu do szczegółu
Audyt ustawień kampanii
Weryfikacja skuteczności
Analiza strategii
Dostarczanie nowych rozwiązań

Analizujemy wszystkie narzędzia połączone z kontem reklamowym Google Ads (Adwords). Priorytetem jest zbadanie czy dane zbierają się prawidłowo zarówno w panelu Google Ads jak i Google Analytics. Testujemy konwersje i oceniamy jakość wdrożonych skryptów. Podstawą skutecznych kampanii reklamowych jest praca oparta na wysokiej jakości danych. Upewniamy się, że masz dostęp do takich zasobów.

Przeglądamy wszystkie kampanie reklamowe działające w dłuższym oknie czasowym, by sprawdzić, które z nich generują konwersje, a które generują tylko koszty. Wyznaczamy silne aspekty kampanii do dalszego wzmocnienia oraz słabe ogniwa, które należy szybko usunąć lub zoptymalizować.

Analizujemy budowę całego konta Google Ads uwzględniając hierarchię kampanii, podział na kampanie i grupy reklam oraz wykorzystanie potencjału całego ekosystemu reklamowego Google. Pracujemy nad poprawą logiki całego konta, by dalsza praca optymalizacyjna nad kampaniami przebiegała jeszcze sprawniej.

Monitorujemy każdy aspekt konta reklamowego, a pracę zaczynamy od przeglądu kampanii, schodząc stopniowo coraz niżej do grup reklam, słów kluczowych, wyszukiwanych haseł i stawek CPC. Nie przepuścimy żadnego elementu konta.

 

Sprawdzamy aktualny model atrybucji kampanii, strategię określania stawek, kierowanie demograficzne oraz kierowania reklam na różne urządzenia. Badamy, kim jest Twój klient i sprawdzamy, w jakim stopniu Twoje reklamy docierają do sprofilowanego odbiorcy. Przygotowujemy rekomendacje, które pozwolą Twoim reklamom uzyskać snajperską precyzję.

 

Analizujemy kreacje graficzne oraz reklamy tekstowe i rozszerzenia, sprawdzając, w jakim stopniu wykorzystują cały potencjał Google Ads. Badamy jakość reklam oraz wskazujemy elementy, które wymagają poprawy. Dostarczamy wiedzy na temat rozwiązań, które zwiększają klikalność reklam oraz obniżają koszty pozyskania użytkownika.

Sprawdzamy, czy remarketing jest skonfigurowany oraz czy listy remarketingowe się zapełniają. Analizujemy jakość list remarketingowych oraz skuteczność kampanii z ich wykorzystaniem. Dostarczamy rozwiązań, które pomogą monetyzować raz pozyskany ruch.

Jesteśmy na bieżąco z nowinkami Google Ads i dzielimy się naszą wiedzą. Rekomendujemy nowe typy kampanii oraz proponujemy wdrożenie testów A/B. Przygotowujemy dla naszych Klientów dedykowane raporty oraz dashboardy, które pomogą w dalszej analizie konta reklamowego i jego optymalizacji.

 

Zaufali 
nam

… i ponad 100 innych klientów

Co zawiera audyt konta Google Ads?

Audyt konta Google Ads (Adwords) to kilkudniowy i wielopłaszczyznowy proces analizy konta reklamowego, którego ostatecznym rezultatem jest prosty i czytelny dokument z zaleceniami od wykwalifikowanych specjalistów z zakresu reklamy w Google.

Dzięki niemu dalsza optymalizacja kampanii Google Ads to czysta formalność.

Dokument zawiera informację o ogólnym stanie konta w skali od 1 do 10, wytypowane obszary do optymalizacji według priorytetu ważności oraz rekomendacje zmian we własnym zakresie. Powiemy ci jak zoptymalizować kampanie krok po kroku.
Na zdjęciu Krzysztof Rutkowski i Damian Kołodziej.

Zapytaj o ofertę

    Damian Kołodziej

    Agencja SEO Wrocław

    Fox Strategy sp. z o.o.
    NIP: 8971837880
    ul. Piłsudskiego 23 lok. 2-4
    50-044 Wrocław

    envelopephone-handset linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram