Analizujemy wszystkie narzędzia połączone z kontem reklamowym Google Ads (Adwords). Priorytetem jest zbadanie czy dane zbierają się prawidłowo zarówno w panelu Google Ads jak i Google Analytics. Testujemy konwersje i oceniamy jakość wdrożonych skryptów. Podstawą skutecznych kampanii reklamowych jest praca oparta na wysokiej jakości danych. Upewniamy się, że masz dostęp do takich zasobów.
Przeglądamy wszystkie kampanie reklamowe działające w dłuższym oknie czasowym, by sprawdzić, które z nich generują konwersje, a które generują tylko koszty. Wyznaczamy silne aspekty kampanii do dalszego wzmocnienia oraz słabe ogniwa, które należy szybko usunąć lub zoptymalizować.
Analizujemy budowę całego konta Google Ads uwzględniając hierarchię kampanii, podział na kampanie i grupy reklam oraz wykorzystanie potencjału całego ekosystemu reklamowego Google. Pracujemy nad poprawą logiki całego konta, by dalsza praca optymalizacyjna nad kampaniami przebiegała jeszcze sprawniej.
Monitorujemy każdy aspekt konta reklamowego, a pracę zaczynamy od przeglądu kampanii, schodząc stopniowo coraz niżej do grup reklam, słów kluczowych, wyszukiwanych haseł i stawek CPC. Nie przepuścimy żadnego elementu konta.
Sprawdzamy aktualny model atrybucji kampanii, strategię określania stawek, kierowanie demograficzne oraz kierowania reklam na różne urządzenia. Badamy, kim jest Twój klient i sprawdzamy, w jakim stopniu Twoje reklamy docierają do sprofilowanego odbiorcy. Przygotowujemy rekomendacje, które pozwolą Twoim reklamom uzyskać snajperską precyzję.
Analizujemy kreacje graficzne oraz reklamy tekstowe i rozszerzenia, sprawdzając, w jakim stopniu wykorzystują cały potencjał Google Ads. Badamy jakość reklam oraz wskazujemy elementy, które wymagają poprawy. Dostarczamy wiedzy na temat rozwiązań, które zwiększają klikalność reklam oraz obniżają koszty pozyskania użytkownika.
Sprawdzamy, czy remarketing jest skonfigurowany oraz czy listy remarketingowe się zapełniają. Analizujemy jakość list remarketingowych oraz skuteczność kampanii z ich wykorzystaniem. Dostarczamy rozwiązań, które pomogą monetyzować raz pozyskany ruch.
Jesteśmy na bieżąco z nowinkami Google Ads i dzielimy się naszą wiedzą. Rekomendujemy nowe typy kampanii oraz proponujemy wdrożenie testów A/B. Przygotowujemy dla naszych Klientów dedykowane raporty oraz dashboardy, które pomogą w dalszej analizie konta reklamowego i jego optymalizacji.
Fox Strategy sp. z o.o.
NIP: 8971837880
ul. Piłsudskiego 23 lok. 2-4
50-044 Wrocław
Fox Strategy sp. z o.o.
NIP: 8971837880
ul. Piłsudskiego 23 lok. 2-4
50-044 Wrocław