Pozycjonowanie w Bing

Wyszukiwarka Bing posiada około 3% udziału na polskim rynku wyszukiwarek, jednak jej potencjał jest na tyle wysoki, że wkrótce może odebrać sporą część użytkowników Google. Kluczem do sukcesu Bing są urządzenia mobilne działające na systemie Microsoftu, które posiadają wyszukiwarkę Bing ustawioną jako narzędzie domyślne.

pozycjonowanie w bing

Czy wiesz, że w niektórych rejonach świata ludzie częściej korzystają z Internetu z poziomu smartfona i wyszukiwania z urządzeń mobilnych są częstsze niż z komputera stacjonarnego?

Nie czekaj, aż Twoje konkurencja rozpocznie aktywne działania w wyszukiwarce Microsoftu. Wybierz usługę pozycjonowania w wyszukiwarce Bing i zwiększ liczbę potencjalnych klientów, do których dotrzesz. Zyskaj pewność, że użytkownicy smartfonów z systemem Windows Phone oraz internauci korzystający z przeglądarek Mozilla Firefox, czy Safari znajdą ofertę Twojej firmy w Internecie.

Dlaczego warto pozycjonować się w Bing?

Od 2016 roku Bing stanie się domyślną wyszukiwarką na urządzeniach Apple;

Najnowszy system operacyjny Microsoftu, Windows 10, jest jeszcze bardziej zintegrowany z wyszukiwarką Bing;

Bing korzystniej pozycjonuje usługi lokalne;

Promocja w Bingu jest zabezpieczeniem w przypadku zmiany algorytmu lub kary filtra od wyszukiwarki Google;

Pozycjonowanie Bing

linkbuilding zgodny z wytycznymi jakościowymi wyszukiwarki;

przygotowanie Audytu dostosowującego stronę do Wskazówek dla Webmasterów;

instalacja Bing Webmaster Center oraz Bing Local Listing Center;

Masz pytania?

Bądź o krok przed swoją konkurencją i zwiększaj sprzedaż w Internecie.
Dowiedz się więcej o zaletach pozycjonowania w Bing!

Kontakt