Technologie mobilne to jedna z najprężniej rozwijających się gałęzi biznesu. Większość z nas nie wyobraża sobie życia bez smartfonu, a producenci aplikacji prześcigają się w pomysłach na nowe udogodnienia dla użytkowników. Jak zatem dotrzeć do potencjalnych odbiorców, gdy liczba konkurencyjnych aplikacji już dawno przekroczyła milion? Rozwiązaniem jest .

ASO, czyli Optimization, to stosunkowo nowy termin w marketingu internetowym, określający pozycjonowanie aplikacji mobilnych. Proces ten ma na celu zwiększenie widoczności w wynikach wyszukiwania sklepów mobilnych, takich jak czy AppStore. Wpływa to również bezpośrednio na ilość pobrań aplikacji.

(…)

Niniejszy tekst to próba opisu niezbędnych działań w procesie optymalizacji zawartości appki, które każdy może zrealizować we własnym zakresie bez potrzeby angażowania zewnętrznego specjalisty.Poniżej znajdziesz 5 kluczowych elementów, których zastosowanie przyniesie Ci wymierne korzyści w postaci wzrostu widoczności Twojej aplikacji…

Miło nam poinformować, że nasza publikacja ukazała się na łamach portalu Marketing i Biznes.

Pełną treść wpisu znajdziesz tu: http://marketingibiznes.pl/seosem/zwiekszenie-widocznosci-aplikacji-aso-w-5-prostych-krokach.