Od pierwszego lipca bieżącego roku mogliśmy zaobserwować proces automatycznej aktualizacji adresów URL w Google AdWords.  Fakt ten został ogłoszony przez Google już w lutym: reklamodawcy mieli tym samym czas, aby zapoznać się z nową funkcją i wprowadzić odpowiednie zmiany w swoich kampaniach.

Ulepszone to szybszy i łatwiejszy sposób zarządzania adresami w Google AdWords. Zalety ich zastosowania dobrze prezentuje poniższy film:

Nowe adresy pozwalają odrębnie zarządzać stronami docelowymi oraz informacjami o śledzeniu za pomocą końcowych adresów URL oraz pól szablonów śledzenia. Więcej informacji można znaleźć na oficjalnej stronie Google: https://support.google.com/adwords/answer/6049217?hl=pl.

Od 1 lipca tego roku nie można edytować ani tworzyć docelowych adresów, zamiast tego należy stosować nowe pola ulepszonych adresów URL.  Docelowe adresy zostały automatycznie przeniesione do nowego pola końcowego adresu URL.

Zobacz również: